Autor |
Wiadomość |
<
Mechanika
~
CRM EL Pąklako
|
Good idea zeby robić CRM ? |
No kurwa jasne. |
|
33% |
[ 2 ] |
Pojebało cię opchnij to! |
|
33% |
[ 2 ] |
Guma orbit.(opcja dla kawomara) |
|
33% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
 |
|
Wysłany:
Nie 4:26, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Wiec tak przemyślałem wszystko i stwierdzam robię moto od początku do końca zajebiście. Może i nie zrobię tego szybko i nie wiem czy naprawię wszystko do końca wakacji ale mam tez inne wydatki a muszę jednak na wszystko sam zarobić wiec zacznę od tego co mogę zrobić bez wydawania dużej ilości kasy czyli biegi oraz wkręcanie się silnika. I teraz potrzebny jest Psychopatus Jacuś Więc jak dokładnie powinien chodzić zawór wdechowy? Jałowe otwarty na maxa zamyka się i stopniowo do 6 otwiera na maxa ? Tera druga sprawa rozbierałeś silnik czy na 100 % można obrócić wybierak aby biegi były dobrze ? Oraz czy mógł bym liczyć na twoją pomoc przy rozbieraniu i składaniu silnika ? Składałeś go na oryginalnych uszczelkach czy wieś sylikon ?
Pisze ten temat tu bo Jacu raz mi pisał o zaworze na gg ale się zgubiło po reinstalce kompa :/ A i jak możecie to nie spamujcie tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12:41, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Oczywiscie jakbys Pąkla nie pisał o spamowaniu to by sie kamilek nie wypowiedziała tak to masz
zawó jest całkowicie otwarty na jałowych, koło 2000 sie zamyka i zostaj amknięty do 4tyś gdzie zaczyna sie otwierać powoli tak zeby przy 7.5k mniej wiecej otworzyć sie całkowcie .... tak powinien chodzić.
Co do skrzyni nie jestem peiwne w 100% bo ja swojej starałem sie nie rozkłądać, co było trudne bo w przeciwieństwie do DT, tutaj po rozpołowieniu silnika skrzynia jest wolna , i kółka zębate same wypadają... wiec trzeba to rozłożyć, jestem za to w 90% przekonany ze da się to obrócić.... ale bez sprawdzenia się nie dowiemy.
Uszczelki jak ich nie porwiesz to zostają, tutaj między karterami jest papierowa uszczelka i trzeba być delikatnym przy rozpoławianiu, żeby jej nie podrzeć, oczywiscie do NSR dostać uszczelki to pikuś (gorzej do CRM ) wiec nawet jak coś to 40zł i masz komplet...
Możesz liczyć na moja pomoc. to nie jest trudne, wystarczy po kolei wszystko robić, przygotować sobie jakieś płaskie miejsce na wszystkie części które zdejmiesz i rozkładasz... oczywiscie zestaw ściągaczy by się przydał, ale jak to my od bidy użyjemy młotka ;] acha i nie używałem ściągacza do magneta ;D ...... wujaszek ściągnął mi je z pomocą pilnika i klucza do kół masakra
Najpierw obroty potem skrzynia czy odwrotnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12:50, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Najpierw obroty potem skrzynia.
Kamil kurwa chciałem mieć wszystko fajnie i przejrzyście jak sobie CRM zrobić to ty kurwa zawsze się wpierdolisz i mnie wkurwisz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Nie 12:50, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 12:56, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Już masz przejrzyście ;]
Ok zatem kombinuj dzisiaj z tym zaworem, otwórz go na maks, sprawdź jak idzie na obroty, potem trzeba go będzie ustawić o ile oczywiscie bedzie się wkręcał na magiczne 10k.... zobaczmy....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 13:06, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
Ja to myśle kurwa otworz ten zawor ODŁĄCZ GO W PIZDU. ma byc otwarty, i kurwa jak sie nie wkreci na 10k to nie wina zaworu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 13:31, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
nom spedzio dobrze gada, ja nie chciałem tego powiedzieć bo mistrzowie mechaniki by mnie obrzucili błotem że się nie znam :]
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 13:37, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Szkoda ze taka opcja została ustalona o 2:30 w nocy .... zanim wpadliście na to żeby to napisać ;]
a ty leo jak zwykle pierdolisz "ze sie nie znam" kurwa to chyba na FM ci nawrzucali a teraz na nas to przenosisz ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jackuzy dnia Nie 13:38, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 13:52, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 14:25, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz Płeć: Motonita
|
|
kurwa co to za opcja dla kawomara ? guma orbit ? xD a wcisne skoro dla mnie ale jestes za robieniem jej tylko wiemien siodlo w niej xd jeszcze
co za debil wybral jeszcze moja opcja ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kawomar dnia Nie 14:25, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 14:34, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 18:17, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
dobra zero spamu ehh odłączyłem zawór i się wkrynca potem podłączyłem i wyregulowałem tak, ze na jałowych (teoretycznie bo ja jałowych nie mam ) zgasiłem kluczykiem znaczniki ustawiłem i sie nie wkręca idealnie bo jedzie do tych 6/7 nic i nagle jeb. Opuściłem iglice czyli jest na maxa do dołu a plywak 25mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 18:25, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
bawisz się jeszcze?
to zawór zjebany
a jak jedzie, potem muł i nagle jeb to tak samo jak u jaca
Ostatnio zmieniony przez Lionix dnia Nie 18:26, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 18:31, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
A do ilu ci sie wkręcała bez zaworu ? i jechałeś moze nią ? i jak idzie na wyższych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 18:33, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
bezzaworu powinien jechać na wysokich a na niskich cieńko
a jak nie ma jałowychi nie da sięwyregulować to... TUOK
|
|
|
|
 |
|
Wysłany:
Nie 18:34, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Z zablokowanym zaworem to nie duzo słabsza na niskich a potem jeb i dośc fajne uczucie spokojnie a potem jak by ktos ci strzała z tylu lekkego sprzedał
to nie tłok tylko gaźnik wiem co mówie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Nie 18:35, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|