Autor |
Wiadomość |
<
Mechanika
~
CRM EL Pąklako
|
Good idea zeby robić CRM ? |
No kurwa jasne. |
|
33% |
[ 2 ] |
Pojebało cię opchnij to! |
|
33% |
[ 2 ] |
Guma orbit.(opcja dla kawomara) |
|
33% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
|
|
Wysłany:
Pon 20:03, 05 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
no bo pisze ze zawór ustawiony dobrze i ze all z nim ok a ty mówisz ze mam go wyjebać
a jest jeszcze jedna sprawa chuj wi od czego mam dyfuzor i końcówkę przez co moze mieć mniej mocy (nie wiem jak jest u jaca) i ma strasznie chujowy dźwięk jak kibel
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Pon 20:11, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 23:10, 05 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
no dyfuzor i końcówke nie wiem od czego ty masz ;] .... to prawda ze jest dziwna i moze dawać mniej mocy.. ja mam oryginalny dyfuzor...
Dyfuzora można poszukać, ale nie wiem jak się ceny kształtują... narazie załatwmy sprawy zalewania i wchodzenia na obroty... potem będziemy kombinować z resztą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 22:33, 10 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Pany, to inaczej jest chyba, nie wiem jak w CRM ale w nsr zawor jest sterowany modułem i jego mozna zajebiscie latwo zjebac wtedy juz sie wszystko pierdoli, jak przekrecisz kluczyk to słychac jak zawor sie otwiera do konca i zamyka spowrotem ? jesli nie to zmien mod. bedzie ko, a co do wolnych obrotów srubokre w lape i wszystko da się zrobic, sprawdz poziom plaiwa, jak bd za duzo to sie bedzie zalewal i gasł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 7:21, 11 Maj 2010
|
|
|
|
ja to mówie od roku ale ja tutaj jestem leszczem naczelnym i mnie nikt nie słucha
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 17:08, 11 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Dobra 10 raz napisze ze zawór jest ustawiony dobrze. Dobrze chodzi i otwiera się prawidłowo względem obrotów. Obroty jałowe mam o tym tez zresztą pisałem. Lecz przez gaźnik się nie wkręca. Regulowałem poziomem paliwa na pływaku i ustawieniem iglicy na ustawienia fabryczne jak i na ustawienia z dupy wzięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 18:53, 11 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
O.o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 19:00, 11 Maj 2010
|
|
|
|
no jak by było tak zajebiście jak mówisz to by chodziło
a w ogóle traczó nagle jaki technik, tera kozaczy a mnie sie pytał gdzie się paliwo leje (taki dowcip like strasburger)
Ostatnio zmieniony przez Lionix dnia Wto 19:01, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 19:33, 11 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
Lionix ładny grzyb z Ciebie, jak masz 2x tyle postów co ja. Lol to trzeba nieźle sapać :F
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 19:49, 11 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz Płeć: Motonita
|
|
nie bede mowil ile ja mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 20:48, 11 Maj 2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 16:48, 13 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Traczu... mechaniku specjalisto.... jak nie wiesz jak jest to nie pisz głupot... ktoś nie bedzie wiedział jak powinno być posłucha ciebie ze ma się otwierać i zamykać i bedzie się bawił miesiąc ... otwiera i zamyka to się w DT ... w crm ma się tylko otworzyć.. BA jak zgasisz przyciskiem a nie stacyjką to otworzy się od razu po zgaśnięciu silnika i przekręcenie kluczyka NIC nie da....
a ze jest sterowany linkami i silnikiem krokowym.... to tu nie ma co zjebać poza regulacją linek... w najgorszym wypadku spalisz silnik krokowy ;] ....
Jak pisał Pąklako... zawór działa, jałowe są... moto ma problem z przechodzeniem przez średnie obroty a regulacja pojebanego gaźnika to zupełnie inna kwestia....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 19:01, 13 Maj 2010
|
|
|
|
Jacu, jak ktoś napisze coś innego niż powinno być, to nie pokazuj jaki jesteś kozak, i nie wywyższaj się poprzez taki ton wypowiedzi takie mam wrażenie, ale ja sie na tym znam jak na wszystkim innym (czyli pindzia)
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 20:04, 13 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
ze tak powiem Jacu takiego chooja
mialem NSR 125 z 3lata temu
i jak sie spali modul to kaplica poza tym cyt. "Pany, to inaczej jest chyba, nie wiem jak w CRM ale w nsr zawor jest sterowany modułem" czytanie ze zrozumieniem się kłania P
mowie jak jest w nsr, a niewiem jak w crm a w nsr jest modul i nie wmowisz mi ze nie, bo zmienialem go 2 kumplą i jeden zjebany mam w garazu i tyle;p a jak przekrcisz stacyjkę to bzyczy silniczek.
p.s.
pisze o tym bo tam silnik od NSr jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 20:09, 13 Maj 2010
|
|
|
|
I CHUJ, czyzby jacu totaly noobish fraja?
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 20:49, 13 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Jak miałeś NSR to powienieś wiedzieć ze się na "test" nie otwiera i zamyka jak detecie tylko jeden raz otwiera na maksa ....
moduł jest w kazdym motocyklu który ma zapłon typu CDI wiec to ze "siem modUł Panie spolił" to oczywiste ze ci modul nie będzie działał... z tym ze JAK PADNIE MODUŁ to kuźwa nic nie działa i się nie zamyka ni chuja otwiera wiec jak moze być moduł zjebany skoro się kruca krynci? silnik od NSR a reszta elektryki poza regulatorem napięcia jest od CRmy ;]
jak przekrecisz stacyjkę to zawór sie zamknie o ile wczesniej zgasiłeś stacyjką.... jeżeli zgasisz" gaszakiem" to zawór się zamknie zanim przekrecisz stacyjkę , po następnym włączeniu zapłonu (przekreceniu stacyjki) zawór pozostanie w tej samej pozycji.... (zamkniętej)
swoją droga ten motór to jeden wielki wynalazek... nie wiem czy ten co to klecił się w tym łapał...
poza ogólem mam zły dzień i zirytowął mnie twój tekst o otwieraniu i zamykaniu sie zaworu po właczeniu stacyjki ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|