Autor |
Wiadomość |
<
Mechanika
~
CRM EL Pąklako
|
Good idea zeby robić CRM ? |
No kurwa jasne. |
|
33% |
[ 2 ] |
Pojebało cię opchnij to! |
|
33% |
[ 2 ] |
Guma orbit.(opcja dla kawomara) |
|
33% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
|
|
Wysłany:
Nie 18:39, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
no to tak samo jak u jaca
i tak powinno byc, ze najpierw gówno i nic nie ma a potem jedzie (imo to nie jedzie ) no i szatan
kiedy sie idziesz tym bawic, ee
cza zrobic zawor
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 18:48, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
nie chce mi sie juz dzisiaj zreszta chyba bedzie padac a własnie jest jeszcze jedna dziwna sprawa bo on nie ma mocy bo na 1 to sie wkrynci na 2 tez a reszta to nichooja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 18:52, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 19:02, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
n/c
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 19:56, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz Płeć: Motonita
|
|
nie ma mocy nie ma kompresji xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 20:06, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
odpierdolcie sie od tloka bo wam jebne nawet to dotarte nie jest bo koles jakieś 500 ja moze w sumie 200 toj jest wina tego ze to jest pierdolony składak a dodatkowo gaźnik jest zjebany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 20:34, 04 Kwi 2010
|
|
|
|
tak
sdwoją drogą tłok tłokiem, a ja jestem ciekaw czy tam jest dobrze tuleja wstawiona ;]
Ostatnio zmieniony przez Lionix dnia Nie 20:36, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 20:44, 04 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
teoretycznie to tylko ten poprzedni właściciel miał takie podejrzenia mi nic zawór nie haczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 8:57, 05 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
No to rób ten gaźnik, a jak nie gaźnik to brak kompresji i hooi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 10:07, 05 Kwi 2010
|
|
|
|
No dokłądnie, bo z jacem pierdolita ze tlok zajebisty, a kurwa gaznik nic nie daje, to kurwa jest jebany dwusuw, to jak nie gaznik to tłok bo nic innego nie ma....
i skoro gaźnik nic nie daje (jak zalozysz mniejsza dysze) to juz na 100% tłok bo kurwa tam nic innego nie moze sie zjebac ;] ew. zawór, ja bym go wyjebał jak się na wysokich wkręca.... a jak nie ma jałowych to wiadomo co ;]
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 12:36, 05 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
gaźnik nic nie daje, ale problem w tym ze te gaźniki były pojebane.... ;] wyregulowanie tego ustrojstwa jest ciężkie..... (u mnie też reakcja na regulacje jest minimalna)
Wywalenie zaworu w sumie tez jest rozwiązaniem, na pewno najprostszym, jak sie go nie da wyregulować to się go wywali i chuj tam....
Poza tym... gość zrobił na tym 500km ALE na innych pierscieniach ... wiec w sumie ten motorek powinien być docierany od zera... takie docieranie jak on teraz ma to szkoda gadać ;] tłok był dobry i nie ma się o co tu spierać, problem może leżeć w gaźniku jego regulacji i/lub zużyciu..... zobaczymy jak będzie na moim gaźniku... jak tylko znajdę chwile żeby wyjąc go i podwieźć ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 17:58, 05 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
wiec tak ustawilem jeszcze raz zawór nie patrząc na znaczniki i bylo dobrze lecz przy mocnym odkreceniu manety zalewał sie wiec ustawilem gaźnik wg danych fabrycznych no i znowu do 6-7 k max wracając z przejażdżki minąłem straż miejską w odległości 1m sie patrzyli jak by chcieli mnie zajebać no ale dobra stwiedziłem ze musze wymienić dysze i tyle bo tera to nawet mam wolne obroty a i nasmarowałem se linki i tera sprzegło mi lekko chodzi
co do docierania to tez sporo sie jebałem z gaźnikem i to bylo na zasadzie 1km jazdy zmiana ustawień i tak w kółko jedynie w sobote zrobilem dłuższą trase z leo na stryków czyli w sumie 70 km. A stosunek paliwa do oleju - 1:30/35
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Pon 18:03, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 19:55, 05 Kwi 2010
|
|
|
|
no to wyjeb zawór, ustaw nie fabrycznei i moze moze...
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 19:59, 05 Kwi 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
kurwa zawór jest dobrze to wina gaźnika na poprzednim ustawienu bylo prawie dobrze musze od jaca gaźnik pożyczyć jak to nie pomoże to musi być dysza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 20:01, 05 Kwi 2010
|
|
|
|
heh OKY ja już nie zabieram głosu jak to ryby i dzieci
|
|
|
|
|
|