Forum Łódzka Grupa Off Roadowa Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Mechanika   ~   Ciekawy rozrząd...
speedek666
PostWysłany: Wto 19:15, 25 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


Jak wiadomo ja jestem mechanonubem. Ale może wy rozkminicie mi ten rozrząd podług serwisówki ? Smile
Bo ja nie kminie...

na jednym wałku litera E jak i I jest podlug serwisówki, ale drugi jest przesunięty o jakies 2-3 ząbki.

Foty mojego rozrządu, i z serwisówki poniżej.

[link widoczny dla zalogowanych]

Zrobiłem to zdjęcie śrubokrętem, więc sie nie czepiać o jakość.

Dla mojej pamięci :

lewy wydech : 0,19 prawy: 0,17
lewy ssący: 0,17 środkowy 0,12 , prawy 0,07


Czyżby kaczmar źle ustawił rozrząd ? Ale motocykl chodzi dobrze, wiec nie wiem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sraczu
PostWysłany: Wto 19:35, 25 Maj 2010 


Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


u nas sie rozrzadu nie ustawia Smile


na foto serv. jest tak jak u mnie
2 kropki a nie po 4 na wałku Smile

cholera wie
po tym kaczmarze noobie to sie wszystkiego mozna spodziewać

musisz to na spokojnie rozkminic

otworz otwor serwisowy w deklu i krec powoli, wsadz cos dlugiego w cylinder przez otwor swiecy i zobacz kiedy wałki otweraja zawory ssace a kiedy wydechowe moze zeczyciwcie masz cos przestawione na wałkach, tzn moze lancuszek o 1 zabek, tylko ze znowu 1 ząbek na lancuszku to przepaść.

hym motor nie chodzil dobrze, jesli masz zle moment otwarcia zaworów ssących to wyjasnilo by sie dlaczego on tak przerywa. To sao sie tyczy zaworów wydechowych, moze niedopalac, i to jest mozliwe bo jak mu odblokowałes wydech znaczy zalozyles przelot to sie poprawilo.

Tez jestem nooob ale w 2t zrobie wszystko wiec jak chceta to pisac xD lagi tylne amory! ect Razz



swoją droga srobokret nie takie zle foty robi, przestaw tylko AF na makro i b nie bedzie lapał ostrosci na worki z przenicą ;p

kozak wałki, worki w tle Xdddd <lol2>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sraczu dnia Wto 19:39, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawomar
PostWysłany: Wto 20:08, 25 Maj 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz
Płeć: Motonita


ale zdiecie widac worki


skoro masz tu zdiecie i pokazane walki z jakas literą
e
to ustaw je tak samo jak na tym zdieciu
zeby e bylo w tych samych miejscach powinienes miec jeszcze fote na kolo zamachowe czy jakos tak tak czy inaczej na dolna czesc silnika gdzie jest zaslepka na srubokret
powinno byc zdiecie ze znakiem jaki powiniec byc widzialny po otwarciu zaslepki i w jakim danym punktcie powinien byc
ustawiasz wszystko tak jak na zdieciach zakladasz lancuszek i juz


w serwisowce do klx mialem podobne zdięcia ustawiłem tak i chodzil
tlok nie spotkal sie z zaworami i chodzil dobrze tak jak widzieliscie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kawomar dnia Wto 20:13, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paklak
PostWysłany: Wto 21:08, 25 Maj 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


któryś wałek jest dobrze ? bo ni chooja nie widać, może masz nie oryginalny wałek inne oznaczenie ?! sprawdź jak mają być krzywki

masz link do całej serwisówki ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Wto 21:11, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Wto 21:21, 25 Maj 2010 
Gość





traczu, porzebuję w 2T rozpołowic silnik, wymienic to od biegow (zapomnialem jak sie nazywa) zlozyc, zalozyc nowy tłok i cylek do szlifu
jaka cena?
Powrót do góry
speedek666
PostWysłany: Wto 21:49, 25 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


Dobra na 99% jest dobrze ustawiony rozrząd...
Na zagranicznym forum znalazlem tak ową fote...

[link widoczny dla zalogowanych]

Sami porównajcie te kropki, i ilosc pinów. PLX niech ktoś oprócz mnie to przeliczy, na moje oko jest dobrze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jackuzy
PostWysłany: Wto 21:52, 25 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


LEO LEŃ Razz

sam byś to zrobił ;]


a co do tematu.... ustaw na ksiązkę .. moze rzeczywiscie kaczmar pierdolnoł rozrząd i akcje z dziwnymi zachowaniami to nie gźnik tylko zawory?

swoją drogą w serisówce jak Pąklak mówi, jest moze fota położenia krzywek w GMP?? to przy regulacji gdzies powinno być...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
speedek666
PostWysłany: Wto 21:56, 25 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


No własnie jak powinny być ustawione wtedy krzywki ? :/ ktuś wie ? sprobuje tlumaczyc serwisowke moze sie dowiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Wto 22:11, 25 Maj 2010 
Gość





jackuzy napisał:
LEO LEŃ Razz

sam byś to zrobił ;]


a co do tematu.... ustaw na ksiązkę .. moze rzeczywiscie kaczmar pierdolnoł rozrząd i akcje z dziwnymi zachowaniami to nie gźnik tylko zawory?

swoją drogą w serisówce jak Pąklak mówi, jest moze fota położenia krzywek w GMP?? to przy regulacji gdzies powinno być...


sruba na wale jest zjechana..... i nie mgoe odkrecic
Powrót do góry
Sraczu
PostWysłany: Śro 13:44, 26 Maj 2010 


Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


a Ty cfaniaku ;p
pokaz jak to wygląda i wex to do antosia
zrbobie Ci to

w sesie ze srobą resztę dasz rade


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
speedek666
PostWysłany: Śro 15:45, 26 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


Drugie GMP. Złe co nie ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jackuzy
PostWysłany: Śro 21:38, 26 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Jak żes sobie śroobe obiechał to masz ;P

Daj ojcu ci odkręci....

a ten drugi GMP... do dupy... pierwsze dobre...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Łódzka Grupa Off Roadowa Strona Główna  ~  Mechanika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach