Autor |
Wiadomość |
<
Mechanika
~
Ciekawy rozrząd...
|
|
Wysłany:
Wto 19:15, 25 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
Jak wiadomo ja jestem mechanonubem. Ale może wy rozkminicie mi ten rozrząd podług serwisówki ?
Bo ja nie kminie...
na jednym wałku litera E jak i I jest podlug serwisówki, ale drugi jest przesunięty o jakies 2-3 ząbki.
Foty mojego rozrządu, i z serwisówki poniżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobiłem to zdjęcie śrubokrętem, więc sie nie czepiać o jakość.
Dla mojej pamięci :
lewy wydech : 0,19 prawy: 0,17
lewy ssący: 0,17 środkowy 0,12 , prawy 0,07
Czyżby kaczmar źle ustawił rozrząd ? Ale motocykl chodzi dobrze, wiec nie wiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 19:35, 25 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
u nas sie rozrzadu nie ustawia
na foto serv. jest tak jak u mnie
2 kropki a nie po 4 na wałku
cholera wie
po tym kaczmarze noobie to sie wszystkiego mozna spodziewać
musisz to na spokojnie rozkminic
otworz otwor serwisowy w deklu i krec powoli, wsadz cos dlugiego w cylinder przez otwor swiecy i zobacz kiedy wałki otweraja zawory ssace a kiedy wydechowe moze zeczyciwcie masz cos przestawione na wałkach, tzn moze lancuszek o 1 zabek, tylko ze znowu 1 ząbek na lancuszku to przepaść.
hym motor nie chodzil dobrze, jesli masz zle moment otwarcia zaworów ssących to wyjasnilo by sie dlaczego on tak przerywa. To sao sie tyczy zaworów wydechowych, moze niedopalac, i to jest mozliwe bo jak mu odblokowałes wydech znaczy zalozyles przelot to sie poprawilo.
Tez jestem nooob ale w 2t zrobie wszystko wiec jak chceta to pisac xD lagi tylne amory! ect
swoją droga srobokret nie takie zle foty robi, przestaw tylko AF na makro i b nie bedzie lapał ostrosci na worki z przenicą ;p
kozak wałki, worki w tle Xdddd <lol2>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sraczu dnia Wto 19:39, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 20:08, 25 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz Płeć: Motonita
|
|
ale zdiecie widac worki
skoro masz tu zdiecie i pokazane walki z jakas literą
e
to ustaw je tak samo jak na tym zdieciu
zeby e bylo w tych samych miejscach powinienes miec jeszcze fote na kolo zamachowe czy jakos tak tak czy inaczej na dolna czesc silnika gdzie jest zaslepka na srubokret
powinno byc zdiecie ze znakiem jaki powiniec byc widzialny po otwarciu zaslepki i w jakim danym punktcie powinien byc
ustawiasz wszystko tak jak na zdieciach zakladasz lancuszek i juz
w serwisowce do klx mialem podobne zdięcia ustawiłem tak i chodzil
tlok nie spotkal sie z zaworami i chodzil dobrze tak jak widzieliscie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kawomar dnia Wto 20:13, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 21:08, 25 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
któryś wałek jest dobrze ? bo ni chooja nie widać, może masz nie oryginalny wałek inne oznaczenie ?! sprawdź jak mają być krzywki
masz link do całej serwisówki ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Wto 21:11, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 21:21, 25 Maj 2010
|
|
|
|
traczu, porzebuję w 2T rozpołowic silnik, wymienic to od biegow (zapomnialem jak sie nazywa) zlozyc, zalozyc nowy tłok i cylek do szlifu
jaka cena?
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 21:49, 25 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
Dobra na 99% jest dobrze ustawiony rozrząd...
Na zagranicznym forum znalazlem tak ową fote...
[link widoczny dla zalogowanych]
Sami porównajcie te kropki, i ilosc pinów. PLX niech ktoś oprócz mnie to przeliczy, na moje oko jest dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 21:52, 25 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
LEO LEŃ
sam byś to zrobił ;]
a co do tematu.... ustaw na ksiązkę .. moze rzeczywiscie kaczmar pierdolnoł rozrząd i akcje z dziwnymi zachowaniami to nie gźnik tylko zawory?
swoją drogą w serisówce jak Pąklak mówi, jest moze fota położenia krzywek w GMP?? to przy regulacji gdzies powinno być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 21:56, 25 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
No własnie jak powinny być ustawione wtedy krzywki ? :/ ktuś wie ? sprobuje tlumaczyc serwisowke moze sie dowiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 22:11, 25 Maj 2010
|
|
|
|
jackuzy napisał: |
LEO LEŃ
sam byś to zrobił ;]
a co do tematu.... ustaw na ksiązkę .. moze rzeczywiscie kaczmar pierdolnoł rozrząd i akcje z dziwnymi zachowaniami to nie gźnik tylko zawory?
swoją drogą w serisówce jak Pąklak mówi, jest moze fota położenia krzywek w GMP?? to przy regulacji gdzies powinno być... |
sruba na wale jest zjechana..... i nie mgoe odkrecic
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 13:44, 26 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
a Ty cfaniaku ;p
pokaz jak to wygląda i wex to do antosia
zrbobie Ci to
w sesie ze srobą resztę dasz rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 15:45, 26 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz
|
|
Drugie GMP. Złe co nie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 21:38, 26 Maj 2010
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Jak żes sobie śroobe obiechał to masz ;P
Daj ojcu ci odkręci....
a ten drugi GMP... do dupy... pierwsze dobre...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|