Autor |
Wiadomość |
<
Free Style
~
Aukcje Allegro
|
|
Wysłany:
Wto 11:30, 09 Wrz 2008
|
|
|
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz Płeć: Motonita
|
|
jak sprzedam dt to spoko tyle bede mial xD
moze zostawie dt tacie a moze je sprzedam zobaczymy
bo narazie to czy dorwe rm czy kx czy yz to kupie jak bedzie za dobra cene i sie trzymac
ejj ostatnio zobaczylem cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
warto na to sie przesiadac z dt ? moze juz lepiej kupowac full crossa bo eksplatacja tego duzo mnie nie uratuje a w full crossie jak cr wiadomo chociaz ze czesci sa ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kawomar dnia Wto 18:18, 24 Lut 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 2:26, 02 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To dla Kamila na nowej drodze życia
a jak nie tamto to może to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jackuzy dnia Pon 2:26, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 8:03, 02 Mar 2009
|
|
|
|
Ale to są 2storki więc odpadają xP
ten raczej
[link widoczny dla zalogowanych]
albo
tego mysle sie utargujelekko ze cena bedzie ludzka
[link widoczny dla zalogowanych]
ew.
[link widoczny dla zalogowanych]
ołł je bejbe
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 14:58, 02 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
Phi..... KTM EXC 300 to dwusów o charakterystyce jak 4T heh mocny dół a przy 7 ma ostrego kopa... pewne być takiego nie opanował ale spoko
Zes se wbił ta DRZete do głowy echhh ... kupił byś człowieku coś lekkiego i zwinnego a nie wielką krowe ;]
acha ten EXC ma 60 kucy i waży 109kilo na mokro
a tak w ogóle to IMbardzoHO zdaniem powinies sobie taka oto zakupic
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jackuzy dnia Pon 15:25, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 15:51, 02 Mar 2009
|
|
|
|
ale WR to jest YZ ze swiatlami chyba czyli remoncik co XXX mth...a ja chce mieć coś ala DT, czyli właśnie DRZ :/ albo XR ale to powietrzak kurde i ja sie boje ze bede odpierdalal 10 minut a potem 5 stał bo się będzie chlodzic
a taki EXC 300 2T to musi ostra zapierdalac jednak nie dla mnie chyba
Ostatnio zmieniony przez Lionix dnia Pon 15:52, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 16:06, 02 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
problemem DRZ jest jej masa ;] 119kilo na sucho 130 kilo na mokro.... WRka waz na sucho 102kg.... ;] i ja nie mówie ze mocne to masa nie ma znaczenia mi chodzi o poręcznośc i lekkość manewrowanai a tutaj masa ma duże znaczenie.... oczywiscie nei mówie ze DRZeta jest zła, jest super ale DLA CIEBIE bym mimo wszystko widział coś nieco lżejszego i odrobinę słabszego ..... WR to jest złagodzona YZ .... na pewno będzie miała dłuższy przebieg niż YZ i jak będziesz jej olej wymieniał i regulował zaworki to będzie latać i latać....
XR CHŁOOOOPIE a nie pamietasz jak na cross country co bylismy na XRkach zapierdalali?? dwie 600 były i 250 ;] cały wyścig przejeździli bez zająknięcia na luzaku ;] to nie jest DT gdzie ci się zagrzeje w 5 minut.... ten silnik na prawde jest nie do zajechania
EXC hehe ojj ostre bydle musi być .. ja to bym się jednak bał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 16:11, 02 Mar 2009
|
|
|
|
dobra więc tak podsumujmy:
Biorę 125+ i tylko 4T
Muszę to jeszcze przemyśleć, w DRZ ta waga, no racja, a WR.... 426 odpada bo podobno nie jest fajna
250, lekka, zwinna, mocna, dobra zawiecha, jak dla mnie ok
400, waga DT (tak ? ), jeszcze mocniejsza, dobra zawiecha, za mocna dl am nie ? ile to ma ? 50 koni ?
Olej, regulacje, filtry, to wiadomo, juz nie bedzie to DT za 1000 zł, tu trza dbac, myc po jzdzie (jak speedek/raq), czyscic filterek etc.
KURWA nie wiem :/
A teraz mam pytanie jackuzy do ciebie
Ta CRM twoja to ma niby ramę od CR? To da się założyć zawieszenie od CR? łoo wtedy byś śmigał
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 16:17, 02 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
tak bez problemu pasują półki z lagami jak i amor tylni od CRki.... można to założyć tylko szczerze nie potrzebne mi to a drugie ze mnie nie stać na takie przyjemności. Rama jest identyko jak w CR jedynie dospawane są nieco inaczej mocowania róznych elementów.
czyli z twojego wyliczenia wynika ze najlepszym wyborem jest 250... WR przedstawiona wygląda na dobry wybór.... możesz jeszcze poszperać za CRF250X bo rozumiem ze crossówka cię nie interesi tylko enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 16:25, 02 Mar 2009
|
|
|
|
enduro z homologacją
na homologacjie to starszy jeszcze przymknie oko ale światła MUSZĄ być
a ja nie chce moto bez homo więc... xd wiadomo ;d
no i nie chce że by było tak, ze jak mi sie zachce jechac ze starszym na wioske (90 km) albo w góry (xD) to że kurwa dojade a nie bede liczyl MTH :/ dlatego chce drz
kurwa nie wiem tera juz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 16:29, 02 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
weź se google włącz... i poszukaj opinie o WRce 250.... jak rzeczywiście krótko jeździ i trzeba tłok co 50MTH zmieniać to nie ma sensu tylko mnie się wydaje ze te motorki jako iż jest to silniczek nie zbyt mocno wysilony będzie chodził długo zanim jakis remont zobaczą... o ile go nie zarżniesz ;] jak juz pisałem... DRZeta może być ci przycięzka i przykrowiasta...
MTH to crossówki... a to jest enduro... pamietaj o róznicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 16:33, 02 Mar 2009
|
|
|
|
dobra ty tu jesteś znawcą nie ja
ale silnik cross w enduro=MTH :/
KURWA MAĆ
zrobie tą wr 10000 bez niczego ? :/ (tzn. zmieniajac olej)
bo ja kurwa kupie motor to bede go mial do 18, i jak zrobie prawko te bede nim jezdzic ;/ a jak mi sie zachce np. na węgry jechać to taką WR to nie dojade :/ a taka DRZ to luzem
najlepsza jest kurwa i tak Honda Africa Twin ale prawka nie mam może za 3 lata
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 20:15, 02 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć: Motonita
|
|
jaki silnik cross w enduro.. to nie sa takie same moocykle wybij to sobie z głowy ;] WRka jest słabsza i mniej narowista od YZety... a przez to jest bardziej długowieczna. a 10k to zrobisz z palcem dupie drapiąc sięp o nosie ;] ty weź przestań...DRZete też trzeba serwisować.... a na węgry to jak będziesz chciał to i komarem sobie pojedziesz .... zresztą DRZ i WR na dłuższe trasy i tak ci dupa odpadnie
oo tak Africe sobie wyobraź na tej dróżce w lesie miedzy drzewami jak jechaliśmy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pią 19:07, 10 Kwi 2009
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
|